Đilas potrošio preko 40.000 evra na oglase prvog dana

Objavljeno: 30.01.2018.

Piše: Katarina Stamatović 

Samo dan nakon predaje izborne liste sa značajnim sredstvima za reklamiranje u štampi krenula je koalicija okupljena oko kandidata Dragana Đilasa, “Dragan Đilas –  Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju”, i to u tri dnevne novine – “Kurir”, “Blic” i dnevnom listu “Danas”. CIK je prateći cenovnike u ovim štampanim medijima utvrdio da je ova izborna lista samo za  ponedeljak 29.01.2018. godine potrošila preko 41.000 evra na oglašavanje u štampi. 

Izborna lista Dragana Đilasa i njegovih koalicionih partnera prva je koja je krenula sa reklamiranjem, i to reklamama u štampanim medijima. Do sada su se, kako je CIK pratio, oglašavali samo putem društvenih mreža, kao i ostali učesnici na predstojećim beogradskim izborima.

U ponedeljak, 29. januara, prema dostupnim cenovnicima, koji se mogu pronaći na zvaničnim sajtovima dnevnih novina, najviše novca Đilas je potrošio na reklamu u dnevnom listu “Blic”, čak 16.800 evra (?!). U ovim novinama je imao 15 reklama unutar redakcijskih strana, ali ne i naslovnu stranu.

Dnevni list “Danas” dobio je juče oko 8.400 evra za oglašavanje U konkretno ovom  listu, Đilas je imao je 15 reklama, i to jednu na naslovnoj strani i 14 na ostalim redakcijskim stranama.

Dok je za “Kurir” izdvojeno čak oko 16.200 evra , gde je takođe imao 15 reklama, po istom sistemu kao i u “Danas” – jedna naslovnica i ostale reklame unutar listra.

Napominjemo da su posebne cene za oglašavanje političkog sadržaja u štampanim medijima uvećane za 100 odsto, kao i svaki specijalni zahtev i reklama na naslovnoj strani.

CIK će pratiti dešavanja u vezi sa predstojećim izborima, posebno prateći finansiranje kampanje.  Izveštavaćemo o predizbornim aktivnostima, načinu finansiranja kandidatskih lista, načinu oglašavanjja kandidata,  kršenju pravila izborne kampanje. Cilj je isključivo izveštavanje javnosti o (ne)regularnostima i (ne)transparentnostima u izbornoj trci.

Leave a Reply