SNS na oglašavanje u štampi potrošio 18 hiljada evra

Objavljeno: 12.02.2018.

Piše: Katarina Stamatović

Srpska napredna stranka (SNS) je nakon jučerašnjeg mitinga održanog u Batajnici, krenula sa brojnim reklamama putem TV oglašavanja, veb banera i  štampanih medija. Ova stranka je za današnje oglašavanje u sedam dnevnih listova potrošila oko 18.000 evra prema javno dostupnim cenovnicima u štampanim medijima.

Izborna lista “Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd” je druga lista koja je počela sa reklamiranjem u štampanim medijima, nakon liste “Dragan Đilas – Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju” koja se u štampanim medijima oglasila samo ponedeljka 29. Januara 2018. godine u iznosu od preko 40.000 evra.

Kako je CIK pratio, SNS je počeo sa oglašavanjem putem društvenih mreža kao što su Instagram i Fejbuk gde su kao i ostali učesnici  na predstojećim beogradskim izborima imali video materijale, fotografije i izborne poruke upućene biračima.

U ponedeljak, 12. februara, u  štampanim medijima, reklama Srpske napredne stranke našla se na polovini svake pete stranice dnevnih novina “Informer”, “Blic”, “Srpski Telegraf”, “Večernje novosti”, “Alo”, “Kurir” i u dnevnom listu “Politika”. Reklama Sprske napredne stranke jedino je izostala u dnevnom listu “Danas”.

Za polovinu redakcijske stranice najskuplji je bio dnevni  list “Večernje novosti”, gde je Srpska napredna stranka potrošila 3.906 evra za jedan oglas. U dnevnom listu “Kurir” polovina redakcijske stranice prema zvanično dostupnom cenovniku iznosi približno 3.344 evra. Sa cenom od 3.230  evra,  tu je i “Blic” za polovinu oglasa na petoj stranici, zatim dnevni list “Srpski Telegraf” gde je polovina  stranice koštala 2.270 evra, a dok je polovina stranice u dnevnom  listu “Informer” koštala oko 2.218  evra. Nešto jeftinije koštala je polovina stranice u dnevnom listu “Alo” u iznosu od približno 1.715  evra, a najjeftinije oglašavanje za polovinu stranice bilo je u dnevnom listu “Politika” u iznosu priibližnom od 1.630  evra po oglasu, takođe za polovinu stranice.

Napominjemo da su posebne cene za oglašavanje političkog sadržaja u štampanim medijima uvećane za 100 odsto, kao i svaki specijalni zahtev i reklama na naslovnoj strani.

CIK će pratiti dešavanja u vezi sa predstojećim izborima, posebno prateći finansiranje kampanje.  Izveštavaćemo o predizbornim aktivnostima, načinu finansiranja kandidatskih lista, načinu oglašavanjja kandidata,  kršenju pravila izborne kampanje. Cilj je isključivo izveštavanje javnosti o (ne)regularnostima i (ne)transparentnostima u izbornoj trci.

POGLEDAJTE JOŠ:

Đilas potrošio preko 40.000 evra na oglase prvog dana

 

 

 

Leave a Reply